Линктер

logo-print
шейшемби, 6-декабрь, 2016 Бишкек убактысы 00:41

Russia Today Ассанждын алгачкы көрсөтүүсүн чыгарды


Орус өкмөтү каржылаган англис тилиндеги Russia Today (RT) телеканалы бүгүн чырлуу WikiLeaks сайтынын ээси Жулиан Ассанж алып барган алгачкы ток-шоуну обого чыгарды. “Дүйнө эртең” деп аталган телеберүүнүн биринчи чыгарылышында Израил менен АКШ террорчу деп эсептеген радикалдуу шийиттердин лидери Хасан Насраллага эфир берилди. Учурда Ассанж Улуу Британияда үй камагында, ал сексуалдык зомбулукка айыпталып, Швецияга өткөрүлүп берилиши мүмкүн.

Ассанж өзү бул күнөөнү WikiLeaks долбоору аркылуу жашыруун материалдарды чыгарып жибергени менен байланыштырып, куру жалаа деп айткан.

Азаттык Фейсбукта

XS
SM
MD
LG