Линктер

ЧУКУЛ КАБАР!
17-Октябрь, 2021 жекшемби, Бишкек убактысы 16:11

Тажикстан RT каналынын журналисттерин каттоодон баш тартты


RT (Russia Today) каналы 2013-жылы президент Владимир Путин тарабынан негизделген.

Бул тууралуу бүгүн Тажикстандын тышкы иштер министри Сирожиддин Аслов билдирди.

Мурда Russia Today деген аталыш менен белгилүү RT телеканалы 2014-жылдан бери Дүйшөмбүдө өз өкүлчүлүгүн ача албай келет.

Министрдин айтымында, канал өкмөттүн айрым суроолоруна ушул күнгө чейин жооп бере элек. Аслов толугураак маалымат берүүдөн баш тартты. Аналитиктердин пикиринде, расмий Душанбе “орус пропагандасынын” таасиринен кооптонууда. Ошентсе да Тажикстанда башка орусиялык медиа каражаттардын журналисттери өз иштерин мурдагыдай эле улантып келе жатат.

Пикирлерди көрүңүз (1)

«Азаттыктын» материалдарына пикир калтырууда төмөнкү эрежелерди так сактоону өтүнөбүз: кайсы бир саясий партияга, топко үгүттөгөн, же каралаган, бир нече жолу кайталап жиберилген, адамдын беделине шек келтирген, келекелеген, кордогон, коркутуп-үркүткөн, басмырлаган жана жек көрүүнү козуткан пикирлер жарыяланбайт. Эрежени сактабай жазылган пикирлер сайтка чыкпайт. Модератор пикирлерди жарыялоо же андан баш тартуу укугун өзүнө калтырат.
Бул шерине жабылды, эми талкуу "Фейсбуктагы" барагыбызда (Azattyk.unalgysy) уланат.

XS
SM
MD
LG